wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

UWAGA!!!

 

Zamówienia realizowane są od pon. do czw. - nie wysyłamy przesyłek w piątki oraz dni poprzedzające dni wolne i święta. 

 

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzić czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Jeśli uważasz, że produkt posiada wady czy został uszkodzony w czasie transportu, poproś kuriera o protokół uszkodzenia.
 

Każdy towar w sklepie KochamOliwki.pl objęty jest gwarancją jakości, dlatego szczelnie pakujemy nasze produkty, by dotarły do Państwa w nienaruszonym stanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu, skontaktuj się z nami pilnie telefonicznie lub pod adresem e-mail sklep@kochamoliwki.pl i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem. 
 

Zgodnie z prawem mają Państwo możliwość zwrotu zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W takim przypadku prosimy o pilny kontakt pod numer telefonu 510 406 500 lub email sklep@kochamoliwki.pl oraz odesłanie na adres firmy KochamOliwki.pl towaru w stanie nienaruszonym wraz z dowodem sprzedaży oraz informacją dotyczącą rachunku bankowego, na który mamy zwrócić pieniądze. Zwrotu zapłaty za towar dokonujemy na wskazany rachunek bankowy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. 


Przejdź do strony głównej